Vragen over Crediteurenadministratie
MyAirProducts | Betalingsvragen | Instructies voor het indienen van facturen
Om beter aan uw wensen te voldoen, biedt Air Products verschillende manieren voor leveranciers om met de crediteurenadministratie te communiceren.
Account aanmaken
Raadpleeg de Supplier Training documenten om u te helpen bij het registreren voor en navigeren in de tool.
U kunt bekijken:
Voor vragen over de geldigheid van een bestelling, bezoek onze pagina voor orderverificatie.
U kunt contact met ons opnemen via de onderstaande formulieren of via e-mail in elk land waar we zaken doen.
Factuurvragen
Andere problemen
Belastingvragen
Brazilië (PAGOSBR@airproducts.com)
Chili (PROVEECL@airproducts.com)
Bezoek hier onze pagina met veelgestelde vragen voor leveranciers.
1. Stuur uw facturen naar het Remit To-adres zoals vermeld op de inkooporder
Als er correcties nodig zijn op de inkooporder, neem dan contact op met de koper/inkoop specialist voordat u uw factuur indient.
Leveranciersfacturen die niet voldoen aan bovenstaande vereisten, worden afgewezen en teruggestuurd naar de leverancier voor correctie, wat onvermijdelijk tot vertraging van betalingen leidt.
Om beter aan uw wensen te voldoen, biedt Air Products verschillende manieren voor leveranciers om met de crediteurenadministratie te communiceren.
MyAirProducts
Deze gebruiksvriendelijke zelfbedieningstool geeft leveranciers realtime toegang tot betalingsinformatie. Deze beveiligde website geeft u alleen toegang tot informatie die verband houdt met uw leveringen.Account aanmaken
Raadpleeg de Supplier Training documenten om u te helpen bij het registreren voor en navigeren in de tool.
U kunt bekijken:
- Ontvangen facturen
- Verzonden betalingen
- Achterstallige facturen
- Betalingsgeschiedenis
Betalingsvragen
In het geval van vragen of problemen met achterstallige facturen die niet worden beantwoord door MyAccount, kunt u contact opnemen met onze crediteurenadministratie.Voor vragen over de geldigheid van een bestelling, bezoek onze pagina voor orderverificatie.
U kunt contact met ons opnemen via de onderstaande formulieren of via e-mail in elk land waar we zaken doen.
Amerika
Leveranciers in de Amerika-regio van Air Products met vragen of problemen met achterstallige facturen/betalingen die niet worden beantwoord door MyAccount of de FAQ's, kunnen vragen indienen bij de afdeling crediteurenadministratie van Amerika via een van de volgende:Noord-Amerika
BetalingsvragenFactuurvragen
Andere problemen
Belastingvragen
Zuid-Amerika
Colombia, Perú, Argentinië, Ecuador (TESORSSC@airproducts.com)Brazilië (PAGOSBR@airproducts.com)
Chili (PROVEECL@airproducts.com)
Azië-Pacific
Leveranciers in de Azië-Pacific regio van Air Products met vragen of problemen met achterstallige facturen die niet worden beantwoord door MyAccount of de FAQ's, kunnen contact opnemen met de crediteurenadministratie via accpayas@airproducts.com.Europa/Midden-Oosten/Afrika
Leveranciers in de EMEA-regio van Air Products met vragen of problemen met achterstallige facturen die niet worden beantwoord door het Factuurvragenportaal, kunnen contact opnemen met de helpdesk crediteurenadministratie via e-mail, afhankelijk van de regio waarin u zich bevindt.Air Products Entiteiten die u factureert Gelegen in de onderstaande landen | Mailboxen voor contact |
België en Luxemburg | ACCPAYBE@airproducts.com |
Tsjechië | ACCPAYCS@airproducts.com |
Duitsland | APDE@airproducts.com |
Spanje | ACCPAYSE@airproducts.com |
Frankrijk | ACCPAYFR@airproducts.com |
Groot-Brittannië | ACCPAYUK@airproducts.com |
Ierland | ACCPAYUK@airproducts.com |
Italië | ACCPAYSE@airproducts.com |
Nederland | ACCPAYNL@airproducts.com |
Polen | ACCPAYPL@airproducts.com |
Portugal | ACCPAYSE@airproducts.com |
Slowakije | ACCPAYCS@airproducts.com |
Midden-Oosten | APUAE@airproducts.com |
Saoedi-Arabië | APKSA@airproducts.com |
Oman | APUAE@airproducts.com |
Egypte | ACCPAYUK@airproducts.com |
India | APINDIA@airproducts.com |
Bezoek hier onze pagina met veelgestelde vragen voor leveranciers.
Instructies voor het Indienen van facturen
Air Products streeft ernaar uw facturen consistent met de voorwaarden te betalen, maar we hebben uw hulp nodig om dit te doen. Als u op tijd betaald wilt worden, zijn hier enkele dingen die u kunt doen om ons te helpen dit te realiseren:1. Stuur uw facturen naar het Remit To-adres zoals vermeld op de inkooporder
- Het verzenden van facturen naar een ander Air Products-adres zal de betaling vertragen en kan vereisen dat u uw facturen correct opnieuw indient.
- De juiste Air Products-entiteit staat vermeld op de factuur; deze is te vinden op de inkooporder.Air Products’ Purchase Order number (always begins with the number '45' or '49' and will be 10 digits long) must be referenced on your invoice and must be released within Air Products’ SAP system.
- Het inkoopordernummer van Air Products (begint altijd met het nummer '45' of '49' en is 10 cijfers lang) moet op uw factuur worden vermeld en moet worden vrijgegeven binnen het SAP-systeem van Air Products.
- Slechts één Air Products inkooporder mag per factuur worden vermeld.
- Factuurdatum en factuurnummer moeten op uw factuur staan.
- Factuurlijnitemnummers moeten overeenkomen met die op de inkooporder van Air Products.
- Factuurhoeveelheden mogen de hoeveelheden op onze order niet overschrijden. Factuurprijzen mogen de prijzen op onze order niet overschrijden.
- De naam "Remit To" op de factuur moet overeenkomen met de leveranciersnaam zoals vermeld op de inkooporder van Air Products.
Als er correcties nodig zijn op de inkooporder, neem dan contact op met de koper/inkoop specialist voordat u uw factuur indient.
Leveranciersfacturen die niet voldoen aan bovenstaande vereisten, worden afgewezen en teruggestuurd naar de leverancier voor correctie, wat onvermijdelijk tot vertraging van betalingen leidt.